lunes, 15 de octubre de 2012

EL PETIT LICEU i els seus visitants!


Hola companys! Com ja sabeu la setmana passada vam anar a Barcelona,
concretament al LICEU, sí senyor, al petit liceu!
 Va ser impressionant tot, des del minut 1 fins al final. Jo mai havia anat al liceu i la primera impressió va ser molt impactant veure aquelles escales amb la catifa vermella, els passadissos, etc. Em vaig sentir una verdadera privilegiada entrant en aquell lloc. 
La obra de Cosí FUN Tutte va ser també molt entretinguda i em va encantar sentir com cantaven i com aquelles persones donaven vida als personatges de la obra, Dorabella, Despina, Don Alfonso... En cap moment em vaig avorrir, al contrari em va semblar divertida. Però al final em vaig descol·locar una mica, perquè jo tenia entès que les noies no sabien que eren els seus noviis disfressats, en canvi en la obra si que es donen conte que porten una disfressa iestan posant a prova la seva fidelitat cap en ells, per això la obra al posar-li FUN significa elles també volen divertir-se, es com si d'alguna manera “juguessin” amb ells i enganyar-los i d'alguna altra manera "divertir-se" fent-los creure un altre cosa. 
En definitiva aquesta excursió ha estat molt divertida i hem pogut aprendre més coses sobre el liceu i sobre la obra de W.A.Mozart.
Senyors i senyores es baixa el teló!


1 comentario:

  1. M'ha encantat la manera com has explicat la sortida i la impressió que et va causar el teu PRIMER LICEU. Es veu molta il·lusió en les teves paraules. Valdria la pena, però, que posis el vídeo no amb un enllaç, sino amb "embed" perquè és pugui veure en el mateix article.
    No t'oblidis de posar imatges en tots els articles.

    ResponderEliminar