miércoles, 3 de octubre de 2012

El codi QR i els seus avantatges!


Els codis QR s'estan posant de moda, apart de que son d'una gran ajuda a vegades. Per exemple, jo una vegada vaig anar a valència i vaig parar per un parc a descansar amb la meva mare, ens vam trobar amb un rètol i en ell hi havia inscrit un codi QR, vam sentir curiositat per saber el que ens diria aquest codi i ho vam analitzar amb el detector de codis QR amb el mòbil. Ens va portar a una pàgina on ens explicava una història que havia passat en aquell parc i era molt interessant, vam passar una bona estona llegint tota la història i ja sabíem una altra cosa més, com diuen "Nunca te acostaras sin saber una cosa más" i efectivament. 
Resumint, els codis QR son una altra via d'informació amb la que podem consultar des de qualsevol lloc i la resposta és immediata. A mi sincerament m'agraden molt aquest tipus de enginy tecnològic i sempre que veig algun codi QR i tinc la curiositat de saber on em portarà, l'examino amb el mòbil i sem treu el dubte.


VISCA ELS CODIS QR, jo ja tinc el meu, t'apuntes tu?

No hay comentarios:

Publicar un comentario