martes, 14 de mayo de 2013

Qui ho segueix, ho aconsegueix!


Directament al grà, SÓM GUANYADORS DELS PREMIS ESPIRAL EDUBLOGS 2013!!!
Jo encara estic que no estic, no se si m'enteneu, però es que es tant increïble, ara es demostra que tot el nostre esforç no ha estat envà, TOTS hem aconseguit aquesta recompensa.
Musics Selvatans, us vull dir que estic molt, molt orgullosa de formar part d'aquest grup, de cada un dels membres d' ell i que sense vosaltres RES d'això hauria estat possible. Adelaida, moltíssimes gràcies per tot a tu també, tu ets el nostre timó i capitana de aquest vaixell de principiants que estan disposats a desplegar les veles per continuar avançant més i més ràpid, gràcies per tot el que has fet per nosaltres, tot els que ens has ensenyat i sobre tot gràcies per haver-nos fet estimar molt més la música.
Ara toca saber si hem quedat primers, segons o tercers, però sabeu que? Que per mi no és gens important en el lloc que hem quedat, com he dit abans, ja som guanyadors. Però araaaaa... Madrid ens espera noisssss!!!




No hay comentarios:

Publicar un comentario