jueves, 11 de abril de 2013

3,2,1 i... FOTOACCIÓ!


Voleu incloure la paraula "fotoacció" en el vostre diccionari? doncs bé, us explicaré de que va aquesta expressió.
Fa tres dies vam fer un fotomuntatge amb el meravellós grup format per: María Martí, María Coca, Neus Toledano, Joan Milà i el Pau Salvador. Jo no vaig poder assistir en aquest fotomuntatge per raons privades, però em van explicar com ho van fer i em va semblar molt, molt divertit i em va saber greu no haver pogut anar-hi, però han fet un molt bon treball i amb una imaginació desbordant! 
En el fotomuntatge s'ha intentat captar l'historia de diferents plans,diferents enquadraments, diferents transicions, efectes... També hem jugat una mica amb la música per donar un efecte més divertit i viu, també hem incerit un text que explica una mica de que va l'historia, voleu saber de que va? si? doncs a qui baix us deixo el foto muntatge.
3,2,1 i... FOTOACCIÓ!




Treball musica - foto montaje

1 comentario: